top of page

Mysite Group

Public·146 members

Stabæk Bodø Glimt på nett 5 november 2023


for 13 timer siden — (fotball) Stabæk Bodø Glimt på live 05.11.2023 for 1 døgn siden — Live match Stabæk - Bodø/Glimt week 27 Eliteserien 2023 05 November 2023 ...


– Jeg skyter en ball med et uhell i hodet på Mushaga (Bakenga), og så hører jeg dem rope masse dritt til meg, sa Brice Wembangomo til TV 2 etter kampen. – Først og fremst så skjønner jeg ikke hvordan det er mulig. Rett etter dem sier det, så hører jeg dem si «du må ikke ta å finne på ting», men vi leder 3-0. Hvorfor skal jeg si det bare for å si det? Det er frustrerende, fortsatte Glimt-backen. Hendelsen skjedde kort tid før pause og førte til et stopp i spillet. aug. 2023 Nyhetsfeed: Ny episode av supporterpodcasten er ute 30. okt. 2023 Slik ser november ut for A-laget 20. sep. 2023 Stabæk og SpareBank 1 Østlandet besøker lokalmiljøet 03. nov. 2023 Eggen Vinge før Glimt: – Håper vi kan trylle litt Stabæk Fotball og Torgeir Bjarmann skiller lag etter sesongen 01. 2023 TV 2 Play lanserer nye pakker og senker prisen 31. 2023 Stabæk Fotball Bredde søker sportslig leder 29. 2023 Høydepunkter og reaksjoner fra Sarpsborg Hentet opp viktig bortepoeng i Sarpsborg Målkalas i sesongens siste kamp for Stabæk 2 Bli bedre kjent med Michael Bradley: – Everything is in it for me Næss om Sarpsborg borte og Michael Bradleys inntreden Stabæk Fotball Bredde søker trenere Det finnes en lærling for alle! Se flere nyheter VÅRE SAMARBEIDSPARTNERE: 29. 75' Substitute in, Keegan Jelacic. Substitute in, Oskar Spiten-Nysæter. Substitute out, Rasmus Vinge. Substitute out, Mushagalusa Bakenga. Substitute in, Ulrik Saltnes. Substitute in, Nino Žugelj. Substitute in, Adam Sørensen. Substitute out, Amahl Pellegrino. Substitute out, Sondre Sørli. Substitute out, Fredrik Bjørkan. Stabæk Bodø Glimt på tv 5 november 2023 Se 12. mars 2015 for 13 timer siden — Stabæk Bodø Glimt på tv 5 november 2023 Se 12. mars 2015 — 100% Sport sender La Manga-kamper: · La Manga direkte: Se Rosenborg-Haugesund ... Stabæk mot Bodø Glimt på live 5 november 2023 for 13 timer siden — Stabæk mot Bodø Glimt på live 5 november 2023 Kommende kamper. Lillestrøm - Haugesund ›. 05.11.2023 17.00 - Åråsen stadion · Stabæk ... Glimt-profil hevdet seg utsatt for rasisme: – Sjokkerende for 23 minutter siden — Kort tid før pause ble kampen mellom Bodø/Glimt og Stabæk stoppet etter angivelige rasistiske tilrop mot Bodø/Glimt-spiller Brice Wembangomo ... Både Stabæk-trener Bob Bradley og Mushaga Bakenga var borte hos Stabæk-supporterne for å snakke med dem. Ifølge TV 2s kommentatorduo ble det sagt over speakeranlegget at kampen ville bli avbrutt dersom det kommer rasistiske tilrop fra tribunen. – Jeg har spilt i Stabæk og det er ikke sånn jeg kjenner Stabæk. Jeg må si jeg er veldig overrasket, skuffet og egentlig sjokkert at noe sånt skal skje, sa TV 2s fotballekspert Yaw Amankwah. Sondre Sørli satte inn dagens første scoring etter 23 minutter. Kort tid etterpå doblet Faris Moumbagna ledelsen, mens Fredrik Bjørkan la på til 3-0 ett minutt før pause. Det var kort tid etter Bjørkans nettkjenning at hendelsen med Wembangomo skjedde. Ulrik Saltnes fastsatte resultatet til 4-0 rett før slutt. – Personlig så hørte jeg ikke, men Brice gikk bort til dommeren og ga beskjed om at det ble ropt jævla svarting eller et eller annet. Jeg synes det er helt sjokkerende. Det er helt bak mål og jeg ønsker at dem som har gjort det får en lang, lang straff. Det hører ikke hjemme verken på en fotballbane eller ellers i samfunnet, sa Bodø/Glimt-kaptein Berg. [[[PÅ NETT>]-]] Stabæk mot Bodø Glimt 5 november 2023 for 13 timer siden — [PÅ NETT>]-]] Stabæk mot Bodø Glimt 5 november 2023 Bodø/Glimt Bodø/Glimt, 26, 19, 4, 3, 69, 34, 35, 61, V V V V V. 2, Tromsø Tromsø, 26, ... Stabæk ... Stabæk Stabæk - Bodø / Glimt Logo for Bodø / Glimt. Kjøp billetter. Eliteserien, K, P. 11, Haugesund, 27, 30. 12, HamKam, 27, 30. 13, Stabæk, 27, 25. 14 ... ((Se på nettet!)) Stabæk mot Bodø Glimt 5 november 2023 Stab for 13 timer siden — (Se på nettet!)) Stabæk mot Bodø Glimt 5 november 2023 Stabæk, 26, 25. Se hele tabellen · Dette smakte godt! A-lag Herrer · Oliver . Stabæk - Bodø/Glimt sammendrag Fotball resultat og Stabæk - Bodø/Glimt-sammendrag. Eliteserien / Runde 27. Nadderud Stadion / 05.11.2023. https://www.eurosport.no/fotball/teams/stabaek-. Stabæk. Planlagt. Bodø/Glimt ... Bodø/Glimt, 27, 64. 2, Tromsø, 26, 54. 3, Brann, 27, 53. 4, Viking, 27, 52. Se hele tabellen. Stabæk – Bodø/Glimt. Eliteserien, K, P. 1, Bodø/Glimt, 27, 64. 2 ... 2023 Ilico forlenger som Stabækpartner 27. 2023 Power ny Stabækpartner Ny nettverkspartner Kör med Stabæk Fotball Bypost og ECIT inngår samarbeid: – Her er nettverket på sitt beste Vi gratulerer Lexus som vinner for 12. året på rad Ny Del Drømmen-partner Stabæk og Bakenga hjelper barn i ekstrem fattigdom: – Kunne like gjerne vært meg Mushaga Bakenga var som ung på flukt fra krig i DR Kongo i flere år. Nå driver han og familien en skole i hjemlandet for å få barn i humanitær krise ut av fattigdom. Men de har sårt behov for flere klasserom. Seks-to, seks-to Smadret Vålerenga og tok klubbens første seriegull. (((live hd<<))) Stabæk Bodø Glimt på nett 5 november 2023 for 12 timer siden — Stabæk vs Bodø / Glimt: scores Today Live 05 November for 7 timer siden — Tip i analiza za Stabaek - Bodo/Glimt od tipstera Ten Hag Football, ... Stabæk12. november 17:00 Vålerenga - Stabæk Kjøp billetter K P 11 Haugesund 27 30 12 HamKam 13 25 14 24 Se hele tabellen Billettinformasjon bortekamper Bodæ/Glimt ble for sterke: – Må ta lærdom Vi åpnet godt mot serielederen, men Bodø/Glimt vant til slutt komfortabelt. JAAADA! Tre av Tre! TRE MÅL, TRE KAMPER, TRE SEIRE OG NI POENG! Det smaker så godt, selv en kald høstdag på Nadderud. A-lag KvinnerVideoBildegalleri 29. Glimt-profil hevder seg utsatt for rasisme: – SjokkerendeStabæks trener Bob Bradley og Bodø/Glimts trener Kjetil Knutsen kjefter på publikum under eliteseriekampen i fotball mellom Stabæk og Bodø/Glimt på Nadderud stadion i Bærum søndag. Foto: Terje Pedersen / NTB Av NTB | 05. 11. 2023 19:13:22 Sport: Glimt-spiller Patrick Berg sa til TV 2 i pausen at Wembangomo ga beskjed om at det ble ropt «jævla svarting» fra tribunen da han tok et innkast. Bodø/Glimt Live stream og TV, 5. november 2023, Eliteserien for 5 døgn siden — Stabæk — Bodø/Glimt Live stream og TV, 5. november 2023, Eliteserien Hver sportsfan på dette tidspunktet vil søke på Internett etter en ... Bodø/Glimt kamp på TV & Live stream i dag - kanal, tid Her finner du program med oversikt over alle Bodø/Glimt kamper på TV og Live stream i Norge. 5 nov. i dag, søndag. Tidligere kamper i dag. 17:00. Stabæk – Bodø/ ... Bodø/Glimt • Fotball (herrer) - Stabæk Her finner du alle tidligere og kommende kamper mellom Stabæk - Bodø/Glimt i Fotball (herrer). Følg alle dine favorittlag og ligaer på VG Live.


About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page